情人節也傷心-情人節中的失戀短信
 
 
come to me ,i love you can you see
請回到我身邊,因為我愛你 你可以看清楚

why do you turn your back,pretenting not to hear
為什麼你走回自己的路,我的話你卻義無返顧地不聽

still i wish someday,i'll make you turn my way
我仍然希望在某一天,我可以把你帶回我的路

in my arms you stay
回到我的環抱

valentine is such a special day
情人節是一個多麼特殊的日子

can i have your love just today
在今天我能得到你的愛嗎

if she ask you she will want you tell her please to wait
如果她告訴你她講告訴你繼續等待

just for one day
總有那麼一天

give me your love tonight, just tonight
今晚請給我你的愛,就在今晚


when noman says tomorrow's out of sight

give me your kiss tonight like lovers do

in the morning i'll be on my way
在早上我將繼續我走的路

arrow
arrow
    全站熱搜

    派派 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()